Asistent, Administratívny pracovník, referent

Asistentka vedenia spoločnosti - Office manager

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naším klientom je spoločnosť, ktorá patrí globálne k najvýznamnejším výrobcom automatizovaných výrobných technológií. Jej moderné technológie našli uplatnenie aj v mnohých výrobných spoločnostiach automobilového a elektrotechncikého priemyslu na Slovensku a v ostatných krajinách Európy. S cieľom posilniť aktivity a služby klientom (servis) v regióne strednej Európy zakladá náš klient novú servisnú organizáciu na Slovensku - so sídlom v Senci.
S cieľom posilniť zahraničný tím manažérov už v prvom štádiu pôsobenia na trhu hľadáme pre nášho klienta nového spolupracovníka na pozíciu:
Office manažér / asistent(ka) riaditeľa spoločnosti
(Senec)
Pracovná náplň:
Ako office manažér / asistent riaditeľa spoločnosti budete zodpovedať za adminsitratívno-organizačné záležitosti spojené s chom spoločnosti. Budete úzko spolupracovať s riaditeľom spoločnosti (expat), Vašou úlohou bude komunikácie s externým prostredím - klientami na Slovensku a v celej Európe, materskou spoločnosťou, úradmi štátnej správy, externými dodávteľmi služieb (účtovníctvo, právnické služby, logistické služby,...). Budete zodpovedať za bezproblémový chod slovenskej kancelárie spoločnosti.
 

Požiadavky na uchádzača

Požadované vzdelanie:
Úplné stredné odborné vzdelanie v odbore všeobecná ekonomika
Úplné stredné odborné vzdelanie v odbore ekonomika obchodu a služieb

Vodičské oprávnenie:
  • Skupina B
Všeobecné spôsobilosti:
  • komunikácia (jednanie s ľuďmi)
  • kultivovaný písomný prejav
  • organizovanie a plánovanie práce
  • pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
Cudzie jazyky:
  • anglický - pokročilá: B1 a B2
Ďalšie požiadavky:

Očakávame že o túto pozíciu sa budú uchádzať kandidáti s ukončneným vzdelaním ekonomického smeru a niekoľkoročnou praxou v oblasti riadenia kancelárie menšej medzinárodnej firmy. Nevyhnutnou znalosťou je znalosť anglického jazyka, dobrý prehľad o ekonomike spoločnosti (príprava podkladov pre účtovníctvo, fakturácie, ...) a schopnosť pracovať ekektívne s výpočtovou technikou.


Dĺžka praxe:

6 alebo viac rokov


Počet voľných pracovných miest:

1

 
 

Zamestnanecké výhody, zručnosti

Práca v renomovanej spoločnosti
Široké spektrum profesijných aktivít
Priama podpora zahraničného manažéra, komunikácia s materskou spoločnosťou mimo Európy)
Zodpovedajúce ohodnotenie a benefity


 

Informácie o výberovom konaní

Kontaktná osoba:

  • Ing. Peter Pliešovský
    riaditeľ spoločnosti
    isg@isg.sk
     


 

Informácie o firme

Obchodné meno: ISG, spol. s r.o.
Právna forma: Spoločnosť s ručením obmedzeným
IČO: 17308631
Internetová adresa:  www.isg.sk
Telefón: 02/52499175
Charakteristika: S aktuálnou sieťou 43 pobočiek v 25 krajinách sa skupina ISG zaraďuje medzi popredné personálno-poradenské spoločnosti v Európe. Za uplynulých 20 rokov sme využili naše know-how v personálnom poradenstve k podpore našich zákazníkov pri obsadzovaní voľných pozícií vo všetkých odvetviach. Úzko spolupracujeme s európskymi členmi skupiny ISG pri realizácii lokálnych a aj medzinárodných zákaziek. Na požiadanie Vám veľmi radi poskytneme referencie.
Adresa: 

  • Štefánikova 19
  • 81105 Bratislava-Staré Mesto
  • Slovensko



  •  

zdroj: upsvar.sk